Teutone-Welt1
Teutone-Welt1
|
|
| Pünkt: | 11.224 |
| Rang: | 60 |
| Besiegti Gägner: |
14.882 (89.)
|
| Stamm: |
Horden
|
| Dörfr (4) |
Koordinate |
Pünkt |
|
|
517|456 |
4.994 |
|
|
519|454 |
1.366 |
|
|
518|457 |
2.516 |
|
|
519|457 |
2.348 |
|
Dini Sieg
Siegesstamm
Du hesch Casual 2 mit dim Stamm Golden Eagles besiegt.
Siegesstamm
Du hesch Wält 58 mit dim Stamm Die City Cobra besiegt.
Kampferfolg
Plünderer (Gold - Stufe 4)
Plündere 10.000-mal d Rohstoff vo fremde Dörfer.
Röiber (Silber - Stufe 3)
Erbüt insgesamt 1.000.000 Rohstoff.
Chriegsherr (Bronze - Stufe 2)
Griff 25 vrschiedeni Spieler ah
Wallbezwinger (Bronze - Stufe 2)
Zerstör 250 Wallstufe mit Rammböck.
Afüehrer (Holz - Stufe 1)
Besieg insgsamt 10.000 feindlechi Einheite.
Vandale (Holz - Stufe 1)
Zerstör 25 Geböidestufe mit Katapult.
Soziali Erfolg
Der Mentor (Gold - Stufe 4)
Bilde als Mentor 8 Schüler aus.
Wachstumserfolg
Architekt (Bronze - Stufe 2)
Bou insgesamt 150 Geböide us!
Bibliothekar (Bronze - Stufe 2)
Entdeck 6 einzigartigi Fähigkeits-Büecher
Choufma (Bronze - Stufe 2)
Handle 100-mal ufem Marktplatz.
Pünktkönig (Bronze - Stufe 2)
Stieg ide Ranglischte uf und erreich 5.000 Pünkt.
Rekrutierig vorahtriibe (Bronze - Stufe 2)
Rekrutier insgesamt 5.000 Einheite!
Sammler (Bronze - Stufe 2)
Sammel insgsamt 10.000 Rohstoffe.
Stufe vom Paladin (Bronze - Stufe 2)
Erhöh d Stufe vo dim Paladin bis uf Level 10.
Ziitnot (Bronze - Stufe 2)
Benutz die Option zur sofortige Fertigstellig 100-mal!
Der Archäologe (Holz - Stufe 1)
Entdecke 2 einzigartige Reliquien.
Gschidi Schüeler (Holz - Stufe 1)
Verbessere d Fähigkeite vo dine Paladin bis zunere Gsamtzahl vo 15 Fähigkeits-Stufe.
Herr vode Quests (Holz - Stufe 1)
Schlüss 40 Quests ab!
Mir sind wie Brüeder gsi (Holz - Stufe 1)
Bsitz 2 Paladin.
Ruhm und Reichtum (Holz - Stufe 1)
Du hast 2 Reliquien ausgerüstet!
Anderi Erfolg
Dienschtzit (Gold - Stufe 17)
Spiel "Die Stämme" für 17 Jahr.
Schlacht um de Turm: Eroberer vo neue Welte (Holz - Stufe 1)
Hilf dim Team bi dr Schlacht um de Turm 3 Sektore in Beschlag z neh.
|
|